Nog 18 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu Nog 18 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

Nog 18 nachtjes slapen...

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

04 Oktober 2012 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,

Het aftellen is begonnen! Al een tijdje tel ik de weken af tot ik ga vertrekken. Vanaf nu is het zelfs in nachtjes slapen goed uit te drukken;)
Of ik er zin in heb? Jazeker! Of ik nog dingen moet regelen? Ja ik moet nog steeds kleine dingen afhandelen, maar mijn to do list wordt langzaam maar zeker korter. Of ik het spannend vind? Soms, maar ik heb er volledig vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Een korte vooruitblik op mijn reis:
Op 22 oktober zal ik vanaf Düsseldorf vertrekken om via Londen en Johannesburg naar Kaapstad te vliegen. Daar word ik opgepikt door de moeder van mijn gastgezin. Zij zal me meenemen naar Paarl, waar ik in het Paarl Hospital van 29 oktober t/m 22 december mijn co-schap gynaecologie en verloskunde zal lopen. Ik ben heel benieuwd wat ik daar tegen ga komen. Vanuit Paarl zal ik in het weekend veel uitstapjes gaan maken naar Kaapstad en wijntjes drinken in de omgeving.
Vanaf 18 december zijn papa en mama in Zuid-Afrika en zodra ik klaar ben, gaan we met z'n drieën een hele mooie trip maken langs de highlights van Zuid-Afrika en eindigen we in Johannesburg. 8 januari vliegen zij terug en dan is het nog even de vraag wat ik ga doen.
Ik wil gaan duiken aan de kust en naar Zambia, Namibië en Botswana. Maar hoe of wat, zal ik nog uitzoeken.
Op 17 februari komt mijn lieve vriendinnetje Milou:D Dan gaan we samen rondreizen en vakantie vieren! Op het strand liggen, bungeejumpen (hoogste bungee ter wereld 216m. Het ene moment weet ik zeker dat ik wil springen en het andere moment vraag ik me af: 'Waarom?'), surfen, wijntjes drinken, wilde dieren spotten op safari, Zoefzoefen, onder de sterrenhemel slapen en heerlijk relaxen!
Helaas moet ik ook weer ooit gaan studeren dus kom ik op 22 maart terug in Nederland. Gelukkig duurt dat nog lang genoeg.

Ik zou het heel leuk vinden om berichtjes te krijgen vanuit Nederland. Het is altijd leuk om te horen hoe het leventje hier gaat. Hou me dus ook op de hoogte van alle ontwikkelingen hier. Ik zal proberen om op deze site mijn avonturen regelmatig te blijven posten.

Misschien zie ik je nog de komende dagen voordat ik vertrek en anders tot na 22 maart!

  • 08 Oktober 2012 - 21:47

    Iris Korf:

    JAAA LOES, Ik ga jou zeker volgen:). Ben benieuwd naar de verhalen. Tot volgende week!

  • 09 Oktober 2012 - 08:46

    Milou:

    Lief Loesje, het is inderdaad nog maar kort maar ben benieuwd hoe het je daar bevalt en kijk er nu al naar uit om je verhalen te lezen en straks zelf samen met jou te kunnen beleven! En wees maar niet bang, ik zal je tot vervelends toe op de hoogte houden van de gebeurtenissen in dit koude kikkerlandje! Maar eerst nog: tot vrijdag :D

  • 22 Oktober 2012 - 20:59

    Eva:

    Lieve Loes,

    Op dit moment zit jij nog in het vliegtuig naar zuid-afrika. Echt ontzettend stoer dat jij nu doet wat iedereen zegt dat hij/zij gaat doen. Wie zegt er niet, tijdens mijn studie wil ik een halfjaar naar het buitenland? Maar er zijn er maar weinig die gaan. Heel veel plezier daar met al je avonturen. En reken maar dat jij onze saaie verhalen over de ns en het weer ook te horen krijgt!

    Geniet ervan meis! Voordat je het weet zit je weer met ons opgescheept in het spannende Nederland..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 28 Sept. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 11380

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 22 Maart 2013

Co-schappen en rondreizen in Zuid-Afrika

Landen bezocht: